SK Menerong [TBA 5014] merupakan sebuah sekolah yang terletak di dalam daerah Hulu Terengganu. Sekolah ini dikategorikan sebagai Sekolah Kurang Murid (SKM) Luar Bandar. Proses P & P di sekolah ini berjalan pada sidang pagi sahaja. Pada waktu petang, bilik-bilik darjah digunakan untuk kelas Fardhu Ain (KAFA) bagi murid Tahun 2, 3, 4, dan 5 yang diadakan pada hari Ahad, Isnin, dan Rabu sahaja.
Talian Tel. : 09-6125625
Talian faks.: 09-6129954
Alamat email : skmenerong@gmail.com

Renungan...

Tuesday 25 January 2011

TAHNIAH ... KPP BTPN Terengganu



Encik Alias bin Talib (Pengetua SMK Tersat, Hulu Terengganu [bermula 16 Mac 2009] merangkap Pengerusi JKPA PKG Peroh) telah melapor diri sebagai Ketua Penolong Pengarah BTPN Terengganu bermula 11 Januari 2011.


Sebelum ini beliau telah berkhidmat selama lebih 13 tahun di BTPN Terengganu, Encik Alias telah banyak mewarnai kejayaan dan pembentukan imej cemerlang BTPN. Beliau amat disegani serta sentiasa menjadi rujukan kepada rakan-rakan, bukan sahaja di negeri ini, malah di seluruh rangkaian BTP.


Sepanjang bertugas di BTPN Terengganu, beliau telah menjadi Penolong Pengarah dan Ketua Unit Pengurusan PKG, Unit Pentadbiran dan Kewangan, sebelum menjawat sebagai Ketua Unit Pendidikan Bestari dan Unit Perkhidmatan ICT. Beliau sempat berkhidmat di bawah tiga orang KPP BTPN (PSPN) Terengganu. Beliau juga merupakan wakil pengurusan dalam pelaksanaan Pengurusan Kualiti MS ISO, yang telah dilaksanakan di BTPN Terengganu, di samping menjadi Pengerusi Pasukan Petugas Kualiti BTPN Kebangsaan.


Sumber:


Mohd Soffi Othman

PTP PKG Peroh

Hulu Terengganu


Laman Portal BTPN Terengganu

http://btpntrg.net

No comments:

Warga SK Menerong...

Warga SK Menerong...

www.satisfaction.com