SK Menerong [TBA 5014] merupakan sebuah sekolah yang terletak di dalam daerah Hulu Terengganu. Sekolah ini dikategorikan sebagai Sekolah Kurang Murid (SKM) Luar Bandar. Proses P & P di sekolah ini berjalan pada sidang pagi sahaja. Pada waktu petang, bilik-bilik darjah digunakan untuk kelas Fardhu Ain (KAFA) bagi murid Tahun 2, 3, 4, dan 5 yang diadakan pada hari Ahad, Isnin, dan Rabu sahaja.
Talian Tel. : 09-6125625
Talian faks.: 09-6129954
Alamat email : skmenerong@gmail.com

Renungan...

Tuesday 25 February 2014

Pemberitahuan KPM : ANUGERAH IKON GURU SEMPENA SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT KEBANGSAAN KEMENTERIAN PENDIDIKAN MALAYSIA 2014

24 February 2014

Salam 1 Malaysia,
 
Sukacita dimaklumkan bahawa Bahagian Kokurikulum dan Kesenian telah dilantik sebagai Jawatankuasa Kerja Anugerah Ikon Guru Sempena Sambutan Hari Guru Peringkat Kebangsaan 2014. Anugerah ini merupakan kali kedua diadakan dan bertujuan untuk memberi penghargaan kepada pegawai perkhidmatan pendidikan (guru/pensyarah/pegawai) atas sumbangan dan jasa mereka mengharumkan nama negara di peringkat kebangsaan dan antarabangsa.
 
Sehubungan dengan itu, Bahagian ini memohon kerjasama pihak YBhg. Datuk/ Dato'/ Tuan/ Puan untuk menghebahkan perkara ini kepada pegawai/pensyarah/guru yang berminat untuk menyertai Pencalonan Anugerah Ikon Guru tersebut. Syarat-syarat serta borang penyertaan adalah seperti Lampiran yang disertakan di bawah. Untuk sebarang pertanyaan sila hubungi Puan Nor Hapipah bt. Hj. Md. Shah di talian 03-88721650 / 010-2255676.
 
Kerjasama dan perhatian YBhg. Datuk/Dato'/Tuan/Puan dalam menjayakan program ini amat dihargai dan dahului dengan ucapan terima kasih.
 
Sekian.
 
 
 

Sumber : 
Bahagian Kokurikulum dan Kesenian, Kementerian Pendidikan Malaysia
http://www.moe.gov.my/v/pemberitahuan-view?page=1&id=4079

No comments:

Warga SK Menerong...

Warga SK Menerong...

www.satisfaction.com