SK Menerong [TBA 5014] merupakan sebuah sekolah yang terletak di dalam daerah Hulu Terengganu. Sekolah ini dikategorikan sebagai Sekolah Kurang Murid (SKM) Luar Bandar. Proses P & P di sekolah ini berjalan pada sidang pagi sahaja. Pada waktu petang, bilik-bilik darjah digunakan untuk kelas Fardhu Ain (KAFA) bagi murid Tahun 2, 3, 4, dan 5 yang diadakan pada hari Ahad, Isnin, dan Rabu sahaja.
Talian Tel. : 09-6125625
Talian faks.: 09-6129954
Alamat email : skmenerong@gmail.com

Renungan...

Monday 17 May 2010

Gotong Royong Perdana 1 Malaysia ..... Guru oh Guru

15 Mei 2010 (Sabtu) : Warga guru SK Menerong telah berjaya melaksanakan satu program "Gotong Royong Perdana" dengan kerjasama Persatuan Ibu Bapa Penjaga dan Guru SK Menerong serta murid-murid. Program ini telah mendapat kerjasama yang amat memberangsangkan dari semua pihak.
Puan Hajjah Hasmah Haji Hamzah, Guru Besar SK Menerong mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat terutama kepada guru-guru, ahli jawatankuasa PIBG SK Menerong dan juga murid-murid yang sanggup menghadiri program berkenaan walaupun ianya diadakan pada hujung minggu.
Beliau berharap kerjasama ini akan berterusan dari masa ke semasa. Encik Mamat Hasan, Pengerusi PIBG SK Menerong dan juga Haji Zainuddin, Pengerusi JKKK Kampung Menerong turut bersama menjayakan program ini.



Jurugambar : Cikgu Nik Rozi bin Nik Ishak

No comments:

Warga SK Menerong...

Warga SK Menerong...

www.satisfaction.com