SK Menerong [TBA 5014] merupakan sebuah sekolah yang terletak di dalam daerah Hulu Terengganu. Sekolah ini dikategorikan sebagai Sekolah Kurang Murid (SKM) Luar Bandar. Proses P & P di sekolah ini berjalan pada sidang pagi sahaja. Pada waktu petang, bilik-bilik darjah digunakan untuk kelas Fardhu Ain (KAFA) bagi murid Tahun 2, 3, 4, dan 5 yang diadakan pada hari Ahad, Isnin, dan Rabu sahaja.
Talian Tel. : 09-6125625
Talian faks.: 09-6129954
Alamat email : skmenerong@gmail.com

Renungan...

Monday 11 April 2011

PERTUKARAN PEGAWAI TEKNOLOGI PENDIDIKAN 1 PKG PEROH

Dengan hormat dan sukacitanya dimaklumkan bahawa saya telah diarahkan bertukar ke Pusat Kegiatan Guru Kuala Berang berkuatkuasa 1 April 2011. Sehubungan dengan itu, saya merakamkan ucapan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua pengetua, guru besar dan guru-guru sekolah zon PKG Peroh atas segala sumbangan dan bantuan selama saya bertugas sebagai PTP PKH Peroh.

Saya amat berpuashati dengan komitmen yang diberikan terutama Guru-Guru ICT dan Pusat Sumber Sekolah. Dikesempatan ini saya memohon maaf jika terdapat sesuatu yang tidak menyenangkan sepanjang saya menerajui PKG Peroh.

Untuk makluman, Pegawai Teknologi Pendidikan yang baru ialah Encik Ramli bin Ismail.

Sekian, terima kasih.


MOHD SOFFI OTHMAN
PTP PKG PEROH

No comments:

Warga SK Menerong...

Warga SK Menerong...

www.satisfaction.com