SK Menerong [TBA 5014] merupakan sebuah sekolah yang terletak di dalam daerah Hulu Terengganu. Sekolah ini dikategorikan sebagai Sekolah Kurang Murid (SKM) Luar Bandar. Proses P & P di sekolah ini berjalan pada sidang pagi sahaja. Pada waktu petang, bilik-bilik darjah digunakan untuk kelas Fardhu Ain (KAFA) bagi murid Tahun 2, 3, 4, dan 5 yang diadakan pada hari Ahad, Isnin, dan Rabu sahaja.
Talian Tel. : 09-6125625
Talian faks.: 09-6129954
Alamat email : skmenerong@gmail.com

Renungan...

Wednesday 23 June 2010

Seminar Integriti Warga Pendidik 2010

Laporan : Sabri

23 Jun 2010 [Rabu] : bertempat di Dewan Majlis Daerah Hulu Terengganu telah berlangsung Seminar Integriti Warga Pendidik (SIWP) Daerah Hulu Terengganu tahun 2010. Majlis ini telah bermula pada jam 8.00 pagi dan telah disempurnakan perasmiannya oleh Encik Shafruddin bin Haji Ali Hussin, Pegawai Pelajaran Daerah Hulu Terengganu.

Seminar telah dihadiri oleh semua pengetua, guru besar, Penolong Kanan 1, Penolong Kanan HEM, Penolong Kanan Kokurikulum dan Penolong Kanan Tingkatan 6, iaitu seramai lebih kurang 250 orang.

Antara penceramah yang terlibat adalah Encik Mohammad Diah bin Haji Wahari (Pengarah Sektor Awam, Institut Integriti Malaysia), Encik Abdullah bin Yusof (Pegawai Kaunselor Pentadbir PPDD Johor Bharu) dan Y.M. Tengku Azuan binti Tengku Mohamed (Mantan Pengetua Cemerlang JUSA C).

*Telah dipetik dari Portal Pejabat Pelajaran Daerah Hulu Terengganu

No comments:

Warga SK Menerong...

Warga SK Menerong...

www.satisfaction.com